Danell Postad 19 juli 2008 Postad 19 juli 2008 Varje år håller Film i Öst i ett projekt som heter 3x3 där de sätter ihop en manusförfattare, en regissör och en musiker. De gör tre sånna grupper och ger grupperna 50 000:- var och handledning av etablerade filmare. Jag hade fördelen att få vara med som Regissör i en av grupperna i år och har gjort filmen ihop med filmteamet på Crazy Pictures AB. Min film, tillsammans med de två andra filmerna har premiär den 30 augusti på SF i Linköping, Östergötland. Är du i närheten, ramla in för att se tre riktigt bra kortfilmer, det är helt GRATIS! Håller en extra fin plats åt alla voodoofilmare ;) Välkommen! 0 Citera
jmalmsten Postad 19 juli 2008 Postad 19 juli 2008 åh tusan... lät ju riktigt bra... men nån linköpingresa lär det inte bli just nu i första taget... och den dormante anime-nörden i mig såg titeln och trodde det hela handlade om en nylansering av gammla animen ;) trådens verklighet lät roligare dock;) 0 Citera
kg.stenb.org Postad 27 augusti 2008 Postad 27 augusti 2008 Nu börjar vår 3x3-film (Nargez) bli klar inför premiären också. Då det är 383 platser i salongen (salong 1 China, Filmstaden Linköping) hoppas jag många kommer! Se en teasertrailer med klipp från Everything is Poetry Baby och Nargez här: http://kg.stenb.org/nargez/ Ses kl 13.00 på lördag :) 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.