bonne Postad 18 juli 2008 Postad 18 juli 2008 NY liten film. Var från början meningen att den skulle bli ca 20min lång men vi höll den till de här första scenerna istället. Inte mkt mer att säga, enjoy helt enkelt :) http://www.youtube.com/watch?v=p37vi0xDYjo 0 Citera
Film Anton Postad 18 juli 2008 Postad 18 juli 2008 Här gillar vi maskning och tracking ser jag :). Ni har fått till vinklarna väldigt bra, jobba lite mer på ljuset till nästa gång så blir det ännu bättre. Vet inte om det beror på tuben eller dom snabba fadeningarna i början som gjorde att texten var svår att se =/. Stämningen var mystisk gillade det verkligen :). Men det var inte meningen att det skulle sluta så som den gjorde va? Tycker ni ska göra klart den för den var bra so far :). 4/5 keep it up! 0 Citera
theHen Postad 18 juli 2008 Postad 18 juli 2008 Snygggt jobbat! Jag tycker bildarbetet/stämningen/färgtonerna var mycket bra och jag gillade hur special effekterna ibland var meningsbärande och ibland var stämningsskapande. Musiken gav också mycket. Jag håller med föregående talare om att texterna många gånger var svåra att tyda. Jag kan tycka att replikerna mest tillför en känsla av att ni försöker skämta bort det ni gjort men det är väl för att de kommer som en överraskning och att de är överflödiga för förståelsen av berättelsen. Jag tyckte detta var riktigt bra. Tack 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.