peterfilm.se Postad 18 juli 2008 Postad 18 juli 2008 Hmm knepigt det här. funkar ibland, ibland inte. Tycker QT animation export mellan AE och PPro är super när jag jobbar med SD progressivt. Sjukt skarpa bilder. (Anser att Uncompressed AVI blir lite kantigare / nästan tendens till interlaced även om bilderna är prog). Då filmen är lång tankar jag ut stycken (QT ANI) från PProlinan som sedan sätts ihop i AE för slutgiltig export. detta funkar lite då och då. Måste ofta stänga av / upp ppro men inte alltid det hjälper. ofta kommer (vid export) "cant create outpufile". Ibland funkar det. Mitt nya tricks är att ha igång ppro och ae. sedan stänga av AE och sedan exportera från PPro, funkar oftare då. Jäkla konstigt. Och ibland funkar millions color+ och ibland kan jag bara köra millions. Vad kan det vara. Det löser sig, men tar massa jäkla tid då jag får stänga av och på ppro / AE hela tiden. / 02:58 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.