Navahos Postad 2 juli 2008 Postad 2 juli 2008 När jag kopplar in min hv-20 och ska importera i elements så tar han inte in den. Det står att han hämtar filmen ,men när jag trycker avbryt hämtning så finns inget där. När jag sedan tittar i min mapp liger mpeg filer på bara några byte där. Jag kan däremot filma och imortera i realtid på datorn i hdv 180. Men att importera från band går inte. Det konstiga är att på gamla elementsen 2.0 gick det alltid smärtfritt att importera hdv. Finns det något bra "standalone" program som man kan importera filmmaterialet med. Inget hårdvarustyrt utan ren och skär mjukvara med bibehållen bra kvalitet. Jag är en riktig nybörjare så jag är glad om ni hjälpa mig. /Micke 0 Citera
rea Postad 2 juli 2008 Postad 2 juli 2008 Jag kör med HDVSplit Det har dessutom stöd för scene-splitting ;) 0 Citera
Navahos Postad 3 juli 2008 Författare Postad 3 juli 2008 Tackar det var snält av dig.....fungerar skit bra. /Micke 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.