ODDNAME Postad 10 juni 2008 Postad 10 juni 2008 Satt och tänkte lite när jag lekte med min HV20 och tillbehör. Vad kan man åta sig för saker att göra med en enkel HV20 och lite småsaker tro? Personligen är den köpt för att skapa lite film med, men om någon frågar om man t ex vill filma bröllop och de ser alla sakerna jag slängt på den. Dem lär ju förvänta sig kvalitet som kaske inte en HV20 klarar. Det mesta är bara för att förenkla hanteringen av allt, och inget som alls påverkar slutresultatet egentligen. Har någon här med HV20 eller likvärdigt gjort något litet jobb och fått lite kaffepengar för det? 0 Citera
ronnylov Postad 10 juni 2008 Postad 10 juni 2008 Resultatet beror nog mer på vem som är bakom kameran än själva kameran tror jag. Jag har också en HV20 och den kan ge jättesnygga bilder, men då jag är en glad amatör bara så gör man ju hela tiden en massa misstag. Det svåraste är nog att få bra ljud tror jag. Så jag har inte tagit på mig något mot betalning. 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.