litentuva Postad 2 juni 2008 Postad 2 juni 2008 Undrar om någon kan svara på varför jag inte kan importera film från min JVC-hårddisckamera till "windows moviemaker"? Tidigare har jag haft digital kamera med kassett och då funkade det hur bra som helst, nu kommer det bara upp "finns ingen enhet att imortera ifrån" Kopplar kameran via USB. Till kameran medföljde ett redigeringsprogram som heter"power cinema NE for Eviro" där man redigerar i ngt som heter "power producer" Programmet är okey men jag lyckas inte med att lägga på text, varken före, efter eller på filmklippen. Vad gör jag, vad har jag missat? 0 Citera
Film smurfen Postad 2 juni 2008 Postad 2 juni 2008 Om du kopplar den via USB borde du se enheten i "Den här datorn", och där ifrån kan du gå in i enheten och klicka dig fram till filerna och kopiera över dem till valfri mapp. 0 Citera
sandersmedia Postad 3 juni 2008 Postad 3 juni 2008 Du måste tyvärr öppna power cinema NE for Eviro prg och där säkerhetskopiera filerna till din HD.Där efter öppnar du power producer prg och sen importera filer/map där du väljer från den säkerhetskopierade mappen.Då konverteras dina tod. filer till mpg. 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.