Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Har suttit och tittat på nyheterna lite slött medan saker renderas på senaste projektet... och se på fan... Universal Studios Backlot... den välkända New York-replikan... Den står i fullaste lågor...

Ett lager med filmnegativ ska tydligen också vara i närheten... men dom ska ha klarat sig vad jag förstått det

Vi har nog alla våra favoritfilmer gjorda där... själv så minns jag själv mest att den användes (kraftigt "retrofitted") i en liten okänd rulle vid namn Bladerunner...

vad vet ni om detta?

Postad

Verkar lyckligtvis bara vart gamla videoband som strök mä, förhoppningsvis inga original eller negativ, men stor synd & förbannad skam :-(

En schysst soundstage & set från både Blade Runner & Back To The Future är tydligen nu enbart en minne blott...

Postad

Fler än jag som reagerade alltså... satt ju och redigerade en trailer med en klasskamrat när jag hörde det på teve... han tittade konstigt på mig när det enda jag reagerade på var Universal-branden... när det var hundratals hektar i sverige på olika platser som stod i lågor...

jaja... det är ju lite olika vad man tycker är viktigt antar jag...

Det där kvarteret borde ju vara kulturminnesmärkt för sjutton... hoppas dom restaurerar den...

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

• Skapa nytt...