Ashlor Postad 22 maj 2008 Postad 22 maj 2008 Hej! Jag har en väldigt nördig filmidé, men tycker det ä en bra lösning eftersom alla reser bort i sommar. Jag tänkte klippa in world of warcraft gubbar (datorspel) i riktiga världen där jag har en av rollerna och resten ska vara inklippta wow figurer... Svårt att förklara men hoppas någon av er förstod vad jag pratade om. Min fråga är om ni tror detta är möjligt. är det någon av er där ute som gjort något liknande? hur löste ni detta i såfall med redigeringsprogram och blev det något bra? Tack på förhand! //Tim 0 Citera
AbbeLabbe92 Postad 23 maj 2008 Postad 23 maj 2008 a det var en nördig film ide. ja det är klart det går. antingen använder man green screen och keyar ut det gröna i viket lite mer avancerat program som helst eller så får man ta och göra det li´te mer tidskrävande med att keypatha ut gubbarna i t.ex after effects. det tar dock ASSSSSSSSSS lång tid. Abbe ps. detta inlägg ska ligga i förberedelser och inte i videoredigering, tycker jag 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.