Zlogo Postad 14 maj 2008 Postad 14 maj 2008 Våran film som vi gjorde på tyskan. Den är filmad strax före jul i Helsingborg. Titta hela! http://youtube.com/watch?v=qz8SliKvQwQ 0 Citera
Sommarkatze Postad 14 maj 2008 Postad 14 maj 2008 Jao, såg hela, Jag är lite för om jag får skryta samt titelsätta mig själv känd här på forumet för att kracka ner filmer kopplade till världskrigen när det gäller historiska fel. Så vi kan börja med Stora historiska fel som jag inte orkar skriva ner alla då det inte är ett historie forum ^^ Ska försöka hålla mig filmmässigt.Då jag förstår att filmen är gjord mest på skoj o inte som historia film ;) Men Skakig kamera, långa klipp, Försök o klippa mer mellan scenerna. När Hitler satt med glasögon kopplade jag honom först till Himmler. I eftertexterna stod det att Göring vart med. Honom missa jag helt. Tyckte inte om hårdrocken i början ( det kan dock bero på min musiksmak) Tyckte dock den hade sina små stunder. Tillex gay scenen i gaskammaren när dom tvåla in varandra tyckte jag vart kul och När Hitler gick ut på balkongen för att fira segern och så står det bara 2 snubbar där nere o fular sig ^^ en 2/5 får den av mig ^^ P.S bra tyska ;) 0 Citera
Terzy Postad 18 maj 2008 Postad 18 maj 2008 Asså klarar inte ens av att se mer än 2 min Dåligt: Kamera arbete, Ljud, ljus o redigering Det är så skälvklara saker så tror inte jag behöver dra upp dem 1/5 Anledning, att filmen blev klar därav 1 p 0 Citera
taszh Postad 18 maj 2008 Postad 18 maj 2008 Kanske ingen Bergman film direkt, ingen film med större djup eller mening. Men ni får en väldans massa extra poäng för att det märks att ni har haft väldigt roligt! :) Och det är ju därför vi gör film, för att det är underhållande! 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.