Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

ja jag vet...detta låter som en dum fråga..men jag gör en musikvideo just nu och killen ifrågan vill sprida videon... den kommer bl.a. hamna i bangladesh ( dont ask) så jag tänkte kolla, finns de program som konverterar HD till dv? hittade ett möjligt grej men jag vill veta omde e möjligt eller att de finns flera konverters....

Postad

Du kanske kan hjälpa oss lite genom att berätta i vilket eller vilka program du jobbar just nu? Är allt inspelat i HDV kanske du kan köra tillbaka allt från din redigering till din kamera och sen låta kameran konvertera ned det?

Hoppas det löser sig för dig.... Även om det jag skrev kanske inte var till så stor hjälp.

Postad

jag ska jobba med premiere cs3 och after effects cs3 med...jag filmar med en HD-JVC GY-HDV110....i skolan har dom om tilllägg på datorn så att vi kan ta in hd filmen cineform aspectHD....kan man göra nåt med det?

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

• Skapa nytt...