Torreador Postad 23 april 2008 Postad 23 april 2008 Jag har en danssekvens där jag skulle vilja byta ut ansiktena på de båda dansarna, det behöver inte se verkligt ut då det bara är en plojgrej, men hur kan jag sätta dit ett annat ansikte som följer med i rörelserna (typ om ni har sett "dancing elfs" som gick runt på nätet i julas där man satte in sina egna ansikten i en liten danssekvens). Jag är inte så jättehaj på detta ännu så förklara gärna noggrant eller om ni har någon tutorial el likn. Jag har hela adobe master collection CS3, har bara använt premiere pro än så länge (och photoshop såklart) men har ju de andra med. /Charlotte 0 Citera
Pehrbau Postad 23 april 2008 Postad 23 april 2008 Eftersom du har Adobe master collection CS3 så är nog AfterEffects det bästa. 0 Citera
beta75 Postad 23 april 2008 Postad 23 april 2008 Motion tracking i AE kan du använda för att få ett huvud att följa en kropp. Här har du bra basic After Effects tutorials: http://www.videocopilot.net/basic/ Titta på lesson 5 /KN 0 Citera
Torreador Postad 23 april 2008 Författare Postad 23 april 2008 Tack så jättemycket! Ska kolla genast. /Charlotte 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.