krille_91 Postad 18 april 2008 Postad 18 april 2008 halloj! jag har en film på datan som de int finns något sub på och jag har laddat hem subs men hur lägger jag in dom så ja får text när ja tittar på filmen?? 0 Citera
rea Postad 19 april 2008 Postad 19 april 2008 Du menar hur du lägger in undertext på en film du laddat ner från nätet? I så fall är du på helt fel forum... 0 Citera
potatis18 Postad 21 april 2008 Postad 21 april 2008 halloj! jag har en film på datan som de int finns något sub på och jag har laddat hem subs men hur lägger jag in dom så ja får text när ja tittar på filmen?? du lägger in texten i samma map som filmen, då funka det iaf för mig =) 0 Citera
simonrahnster Postad 23 april 2008 Postad 23 april 2008 I VLC kan man välja att öppna sin videofilm, med undertexter 0 Citera
shelm Postad 10 juni 2010 Postad 10 juni 2010 It's a new fish in town. hej jag har precis börjat kolla på lost säsong tre. Jag har fixat alla avsnitt och undertexter. men undertexten kommer före talet. hur ska jag gå till väga? 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.