Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Vi kommer alla att sakna vår äldste medlem...

Kan jag få tillbaka min porrtidningssamling från 1928as akapellakör i båsta nu som jag lånade till dig under repmånad 58 nu?

Postad
Kan jag få tillbaka min porrtidningssamling från 1928as akapellakör i båsta nu som jag lånade till dig under repmånad 58 nu?

Inte än, jag har fått låna dom och måste scanna in dom bästa bilderna. Det är klart senare nästa vecka.

Postad

denna snubbeltråd som omger hemvärnet 3 gader öster 7 grader syd Mjölby. alla tidningar och fotografier av fruntimmer jag hade exploderade och brann upp. allt för att skydda två vaktposter i en 2 meter grop. sune hade grävt den. varav jag var den ena i skyddsvärnet till mitt kompani . snubbeltråden utlöstes av en gube som som heter P, nyare soldat.

OLSON

länge leve OLSON

Postad
denna snubbeltråd som omger hemvärnet 3 gader öster 7 grader syd Mjölby. alla tidningar och fotografier av fruntimmer jag hade exploderade och brann upp. allt för att skydda två vaktposter i en 2 meter grop. sune hade grävt den. varav jag var den ena i skyddsvärnet till mitt kompani . snubbeltråden utlöstes av en gube som som heter P, nyare soldat.

OLSON

länge leve OLSON

Synd... men det betyder ju att Rogge ljuger?

Och att svea rike nu står öppet mot ryssen? Förebudets dagar är här! Minns Älvdalen 05!!!

Postad
Synd... men det betyder ju att Rogge ljuger?

Och att svea rike nu står öppet mot ryssen? Förebudets dagar är här! Minns Älvdalen 05!!!

det var ju roger som sotade min älgstudsare i ådalen 1931. vad då älvdalen. din film från älvdalen är förebuden men vacker

OLSON

länge leve olsson

Postad
det var ju roger som sotade min älgstudsare i ådalen 1931. vad då älvdalen. din film från älvdalen är förebuden men vacker

OLSON

länge leve olsson

Jag kan inte ta äran för Förebudet... den står svenska försvarsmakten för... Och vad jag gjorde i Älvdalen får jag tyvär inte yttra mig om i dessa omständigheter utan att måsta likvid... nä just ja... herrn är ju redan avliden... men min tystnadsplikt sträcker sig sorgsamt nog till det postuma också. Jag är ledsen... jag skall icke orda om incidenten igen i denna tråd.

Länge leve Olson!

Arsh tusan... nu blev det inbrott i förstärkardelen... avbrott... av... avklippt... återkommer.

Postad

denna scottemusik får mej stiga upp ur graven. hedersbegravning ska vara med dragspel och nakna fruntimmer

vänta bara tills kiltscotten går över min grav. alla vet söder om Mjölby vad som kommer hända

länge leve jag fast ja är begraven

OLSON

Postad
Det fula me säckpipe låten är att just den låten kan jag XD

håller med Sommarkatze. vet att du kommer från pipblåsarnas land. har inte varit där. jag har varit i borås. har du nånsin gått över en kyrkogård med din kilt sommarkatze?

länge leva olson. död och bergraven. återuppstånden med med pipljud

OLSON

Postad
håller med Sommarkatze. vet att du kommer från pipblåsarnas land. har inte varit där. jag har varit i borås. har du nånsin gått över en kyrkogård med din kilt sommarkatze?

OLSON

Tänka sig för att det har jag faktiskt :D

Vart på begravning för nån Snubbe från farmors släkt ( det är hon som är Skotte btw)

Postad
Tänka sig för att det har jag faktiskt :D

Vart på begravning för nån Snubbe från farmors släkt ( det är hon som är Skotte btw)

finns ju begravda häxor som jag hört letar efter skottar med kilt utan kallingar som går över deras grav. hände sånt i utanför tranås. tranås är en större stad där lennart hyland kommer ifrån.

OLSON

Postad
finns ju begravda häxor som jag hört letar efter skottar med kilt utan kallingar som går över deras grav. hände sånt i utanför tranås. tranås är en större stad där lennart hyland kommer ifrån.

OLSON

Får man ens ha kilt med kallingar? jag trodde det var hela grejen med kilts... att få gå utan kallingar utan att bli tagen för förargelseveckande beteende...

[...]

OLSON

Länge leva Olson! Sveriges äldsta Zombie!

Postad

Jag är inte full blod ( hello Mr Himmler XD)

så jag bär faktiskt kallingar under min XD

Har dock hänt vid enstaka tillfällen att jag inte haft nåt under.

Fast det mina damer o herrar vart extrema fall ;)

Btw Länge leve Olson!

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

• Skapa nytt...