Danell Postad 5 april 2008 Postad 5 april 2008 Försöker registrera mina trapcode-plug på mitt Vista 64-bit men får bara upp felmedelandet: RegCreateKey failed Vad är problemet? För mig jag läste nånstan att man var tvungen att gå in och registrera det för hand, men minns inte vart jag läste det. kan nån hjälpa mig? 0 Citera
megawatti Postad 7 april 2008 Postad 7 april 2008 http://toolfarm.com/phorumNew5/read.php?15,3225,7562 Google? 0 Citera
Rogge Postad 7 april 2008 Postad 7 april 2008 Jag måste bara flika in med att Red Giant Software verkar helt lama eftersom dom aldrig fixar dessa problem. Jag har haft samma problem med Magic Bullet Looks som dom inte har fixat än. Problemet hade dels med 64-bit att göra samt det faktum att mappen Documents and Settings är borta i Vista och ersatt med mappen User. Jag kommer inte ihåg hur jag löste det på min laptop som har Vista 64-bit installerat, men minns att man fick editera Registret. Eftersom intefacet till Magic Bullet Looks inte kan startas i Vista så avinstallerade jag det och väntar fortfarande, flera månader senare på en lösning... May 18, 2007 11:49AM Not being able to serialize Trapcode products on Vista systems is a know issue and we are currently looking it to this. We do not have a timeframe as of right now of when this bug will be fixed. Sorry for any inconvenience. Oj, skrivet för snart ett år sedan och ännu inte löst... Coma eller coma? 0 Citera
Danell Postad 7 april 2008 Författare Postad 7 april 2008 Att starta AE i admin-läge! Att det skulle va så enkelt. Jaja, nu funkar det fint! Tack för hjälpen! 0 Citera
Arclight Postad 7 april 2008 Postad 7 april 2008 Jag måste bara flika in med att Red Giant Software verkar helt lama eftersom dom aldrig fixar dessa problem. Jag har haft samma problem med Magic Bullet Looks som dom inte har fixat än. Problemet hade dels med 64-bit att göra samt det faktum att mappen Documents and Settings är borta i Vista och ersatt med mappen User. Jag kommer inte ihåg hur jag löste det på min laptop som har Vista 64-bit installerat, men minns att man fick editera Registret. Eftersom intefacet till Magic Bullet Looks inte kan startas i Vista så avinstallerade jag det och väntar fortfarande, flera månader senare på en lösning... May 18, 2007 11:49AM Not being able to serialize Trapcode products on Vista systems is a know issue and we are currently looking it to this. We do not have a timeframe as of right now of when this bug will be fixed. Sorry for any inconvenience. Oj, skrivet för snart ett år sedan och ännu inte löst... Coma eller coma? Har samma problem med Looks på 64-bit. Riktigt pinsam support har dem. Dem har grymma produkter men usel service, det är synd. 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.