peterfilm.se Postad 2 april 2008 Postad 2 april 2008 Tja När jag kör capture (HDV 1080i50) CS3 så blir skapas en Mpeg2 fil samt en XMP fil till varje klipp. Vad är den bra för (det är typ 4 kb i motsvarighet till MPeg på ca 30MB). Kan jag kasta? Har precis tankat in mitt första Letus35 material. GAAAAAAAAAH. Så in i helvete snyggt. Jag kan inte sluta gråta. Köp rekommendation! (är i och för sig på Maui och filmar, och ljuset är helt jäkla otroligt. Lite mexicana ljus redan från början. Sjukt varmt och lite gul-ton) Anyway. Film är kul, speciellt när man får lämna AE (som oftas sker mitt i natten) och komma ut i världen och filma. GAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH 0 Citera
peterfilm.se Postad 2 april 2008 Författare Postad 2 april 2008 Tja När jag kör capture (HDV 1080i50) CS3 så blir skapas en Mpeg2 fil samt en XMP fil till varje klipp. Vad är den bra för (det är typ 4 kb i motsvarighet till MPeg på ca 30MB). Kan jag kasta? Har precis tankat in mitt första Letus35 material. GAAAAAAAAAH. Så in i helvete snyggt. Jag kan inte sluta gråta. Köp rekommendation! (är i och för sig på Maui och filmar, och ljuset är helt jäkla otroligt. Lite mexicana ljus redan från början. Sjukt varmt och lite gul-ton) Anyway. Film är kul, speciellt när man får lämna AE (som oftas sker mitt i natten) och komma ut i världen och filma. GAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH här kommer lite godis 0 Citera
Jonsson Postad 4 april 2008 Postad 4 april 2008 Gaaaah! Skejta nerför vulkanen till valfångarbyn för att smörja kråset med en grillad MahiMahi i den vackra solnedgången!!! Lev väl! MVH / Jonsson Filma lite i Robbie Naish-loftet när du ändå är i faggorna. 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.