Kontroll Postad 17 mars 2008 Postad 17 mars 2008 Hej hej! Försöker att få ut en video som okomprimerad Quicktime i Premiere Pro Cs3. Exporteringen är inställd på: Format: Quicktime Range: Work Area Preset: Custom Export Video, Export Audio Video Codec: Apple ingen Quality: 100 Frame W: 720 (som orginalet) Frame H: 576 (som orginalet) Fps: 25 (som orginalet) Field order: Progressive Pixel Aspect Ratio: Same As Project Bit Depth: Millions+ Alternates: 0 Audio:AAC, 44kHz, Stereo Problemet är att när filen har kommit till en tyngd på 3,99 gb avbryts exporteringen och programmet säger att det antingen inte finns utrymme eller att hårdisken på något sätt är skrivskyddad. Hårdisken jag exporterar till är helt ny, tom med 500 gb utrymme. Hårddisken heter Elements och använder sig av filsystemet: Fat32 Hoppas det går att göra något åt saken. Tack på förhand! 0 Citera
Rogge Postad 17 mars 2008 Postad 17 mars 2008 Problemet är att när filen har kommit till en tyngd på 3,99 gb avbryts exporteringen och programmet säger att det antingen inte finns utrymme eller att hårdisken på något sätt är skrivskyddad. Hårdisken jag exporterar till är helt ny, tom med 500 gb utrymme. Hårddisken heter Elements och använder sig av filsystemet: Fat32 Problemet är Fat32. Du kan inte ha filer större än 4GB på en Fat32-disk. Eftersom disken är ny och tom så hade jag formaterat om den och då valt NTFS som filsystem så har du löst problemet. :) 0 Citera
Kontroll Postad 18 mars 2008 Författare Postad 18 mars 2008 Grymt! Tusen tack för hjälpen Rogge. Nu funkar allt utan problem 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.