Jonis Film Postad 16 mars 2008 Postad 16 mars 2008 Jag söker ett gevär, lite den här stylen: http://www.modelguns-worldwide.com/images/sterlingmgc4.jpg Vet någon var man kan skaffa såna här vapen i Sverige? Eller är det någon som har ett som vill sälja? Jag snackar replikor eller soft airgun.. 0 Citera
Fürni Postad 16 mars 2008 Postad 16 mars 2008 Sterlings specifikt eller k-pistar (inte gevär :)) i största allmänhet? 0 Citera
Sommarkatze Postad 17 mars 2008 Postad 17 mars 2008 Sterling kpisten är bland favoriterna :D Det du skulle kunna göra är att köpa ( elr om du redan har) Såna där Blaster Rifles från Star wars. Antingen leksak elr replika spelar nog ingen roll. Och sen modifera om till Sterling utseende då Blastern är byggd på den modellen har jag för mig ^^. 0 Citera
Fürni Postad 17 mars 2008 Postad 17 mars 2008 Såna där Blaster Rifles från Star wars. Antingen leksak elr replika spelar nog ingen roll. Och sen modifera om till Sterling utseende då Blastern är byggd på den modellen har jag för mig ^^. Yep. Stormtrooper-blastern är en ombyggd Sterling. :) Ett annat alternativ, om inga Sterling-replikor/airsoft står att finna, skulle kunna vara att bygga om en Sten gun-replika (med all WWII-reenactment så tycker jag att en sådan borde vara lätt att hitta i alla fall). De är så gott som identiska. :) 0 Citera
Jonis Film Postad 17 mars 2008 Författare Postad 17 mars 2008 Ok, tack :D Jag håller på att bygga en själv av trä och metall, alltså en Sterling (ett försök iaf), men den blir nog inte det jag tänkt mig. Blir nog mest för utzoomade scener... 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.