jowe Posted July 30, 2004 Share Posted July 30, 2004 Någon som vet var jag kan få tag på drivrutiner som fungerar till xp och vx1000 när jag ska instalerar de så hittar den inga på datorn. Vars ska jag leta osv...? Någon mer än jag måste ju ha hafft detta problemet...? //Jowe 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Christian van Caine Posted August 1, 2004 Share Posted August 1, 2004 Vad exakt behöver du drivrutinerna till? Jag arbetar själv regelbundet med både VX-1000 & VX-2000 för att nämna några i både Final Cut Pro, Premiere Pro, & lite i Avid Express utan större bekymmer. Om du inte har några specialbehov så ska dom universella drivarna som finns i alla dom & många fler programmen räcka mycket väl. Försökte köra ett A/B test med en VX-1000 med & utan egna drivers, men märkte ingen skildnad alls. Pax Vobiscum! Christian van Caine 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ericohman Posted August 3, 2004 Share Posted August 3, 2004 - Christian vx1000 tillsammans med xp krånglar för jättemånga. lösningen är oftast att man måste ha senaste servicepack (1). kan meddela att jowe fått kameran att fungera nu efter en ominstallation av datorn och uppdatering av service pack 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Christian van Caine Posted August 4, 2004 Share Posted August 4, 2004 Ah! Tänkte inte närmare på det faktiskt innan jag installerade den för det var i praktiken inget som funkade som det skulle alls då :-) Out of curiosity, förut så dog gärna all firewireanslutning efter en stunds loggning, det berodde alltså inte nödvändigtvis på Premiere Pro utan på min VX-1000 då? Gött att höra :-) Pax Vobiscum! Christian 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts