atemo Postad 3 mars 2008 Postad 3 mars 2008 Hej! Är det någon som vet var man kan få tag på bra "filmmusik", gratis? Tack på förhand 0 Citera
anton.gustafsson Postad 3 mars 2008 Postad 3 mars 2008 Vad är det för film du gör? evventuellt kanske jag kan göra nåt åt dej. maila mig på anton.gustafsson@mac.com 0 Citera
atemo Postad 4 mars 2008 Författare Postad 4 mars 2008 Just nu har jag int nån speciell film på gång. Jag har kameran på reparation så jag har ju tid att fundera. :) Ja va in på din sida å lyssna. Super! Jag har no några mer oseriösa filmer på datorn utan musik, men eventuellt nå större projekt under sommarn sku ja gärna ha din musik med i! (Om de går för sej :) Daniel 0 Citera
anton.gustafsson Postad 4 mars 2008 Postad 4 mars 2008 Jaha på så vis. Va kul att du tyckte låtarna va bra! :) Jo men de skulle säkert kunna gå för sig till det lite större projektet i sommar. Ta min mail o hör av dej när de skulle behövas nåt. 0 Citera
atemo Postad 4 mars 2008 Författare Postad 4 mars 2008 Va bra! De ska ja jö sen. Ja had tänkt mej en smaurai film, med mäktig trummusik (och lugn å) som har samma stil/melodi under hela filmen. 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.