_kajan_ Postad 16 februari 2008 Postad 16 februari 2008 Jag är inte helt säker på var jag ska placera den här tråden, hoppas det blir bra här... I.af. så ska jag göra en skatefilm på nu på sportlovet och då behöver jag fisheye-effekten. Egentligen så är det ju en lins man använder, men det borde gå att göra i datorn också... Hur ska jag göra? Försökte lite i visionlab genom att använda mig av "distorsion" men jag lyckades inte få till det... Något förslag på hur jag ska göra, förutom att köpa len lins. 0 Citera
Crimeboy Postad 16 februari 2008 Postad 16 februari 2008 Du kan klart förvränga bilden i datorn, men du kan inte får vidare vinkel än vad du filmade i från början. En sån här kostar inte så mycket: http://www.scandinavianphoto.se/product/item.aspx?iID=1562507 0 Citera
_kajan_ Postad 16 februari 2008 Författare Postad 16 februari 2008 de e ju så trist att jag har brist på pengar... annars hade jag köpt en :) 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.