chilly_schrimp Posted July 22, 2004 Share Posted July 22, 2004 exakt just det som rubriken säger :-) 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mr.Man Posted July 23, 2004 Share Posted July 23, 2004 Filma av duken rätt och slätt! se till att ha stativ till kameran. Ha projektorn närmare duken för ljusare och skarpare bild. Ja jag har provat själv.. Jag hade med projektorljudet för att få den rätta känslan! 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
chilly_schrimp Posted July 23, 2004 Author Share Posted July 23, 2004 jo det är ju det mest uppenbara och kanske lättaste men jag tänkte mer på om det fanns något "proffsigt" sätt att göra det på. Tänker på när man ser på TV och det är en film som är filmad med super-8 har dom filmat av duken? 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Poppe Posted July 23, 2004 Share Posted July 23, 2004 Du skickar det till nått ställe som kan föra över det till Dv och samtidigt färgkorrigera materialet. Jag vet inte om det finns nått ställe i sverige som gör det men jag vet ett bra stäle i Zurich som är bra. Du kan få numret om du vill ha det. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
chilly_schrimp Posted July 23, 2004 Author Share Posted July 23, 2004 det vore kanon, vet du ungefär vad det kostar? 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts