Armin Postad 3 februari 2008 Postad 3 februari 2008 hej! Jag undrar om det finns en snäll person här som skulle kunna tänka sig att via datorn spela in ett ljud från ett klipp från nätet? Mitt ljudkort är inte okej så det går inte att spela in.... Någon som skulle kunna hjälpa mig spela in så att ljudet funkar bra? 0 Citera
Christian van Caine Postad 4 februari 2008 Postad 4 februari 2008 Wavelab klarar att sniffa signalen direkt ur systemet & är inte ensamt om det. 0 Citera
Stoffie Postad 9 februari 2008 Postad 9 februari 2008 Jag har lyckats med gratisprogrammet audacity att spela in direkt det som kommer från datorn. Satte inspelningskällan på "What U Hear". Fick det dock bara att fungera på en dator. Men det e värt att testa. 0 Citera
ronnylov Postad 11 mars 2008 Postad 11 mars 2008 Om du kan spela klippet med VLC player så kan man också spela in strömmen till hårddisken. Därifrån bör det gå att extrahera ljudet på något sätt. 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.