Spazzme Postad 1 februari 2008 Postad 1 februari 2008 Tjenare... Jag ska fatta mig kort, så fort jag försöker importera nån form av fil till AE C3 så får jag felmedelande...Har uppaderat allt och allt sådant, nån som vet vad som kan vara felet? Tack på förhand och ha en trevlig kväll :) 0 Citera
Munthe Postad 1 februari 2008 Postad 1 februari 2008 En inte helt oviktig följdfråga: Vad får du för felmeddelande? 0 Citera
Spazzme Postad 1 februari 2008 Författare Postad 1 februari 2008 Asså de e windows felmedelande...."har stött på ett fel och måste avslutas" har testat att importera ALLA olika sorters filer =/ 0 Citera
Max_H Postad 2 februari 2008 Postad 2 februari 2008 Ja... då följer en inte helt OVIKTIG följdfråga: Vad är det för fil du försöker importera? "Nån form av fil" säger inte så mycket... /Max 0 Citera
Spazzme Postad 2 februari 2008 Författare Postad 2 februari 2008 Alla former av filer avi, mp3, jpg, mov, alla format ni kan tänka på ^^ 0 Citera
Max_H Postad 2 februari 2008 Postad 2 februari 2008 Då är det något fel i din installation. Ta bort AE, ta borta ALLA extra codecs (DivX/XviD, ev. codec packs (K-lite, etc). Avinstallera och installera om Quicktime (undvik 7.4), slutligen installera om After Effects. /Max 0 Citera
Spazzme Postad 3 februari 2008 Författare Postad 3 februari 2008 Men asså om jag öppnar en AE fil som har saker redan importerade så funkar allt som de ska =( de e skit skummt.. 0 Citera
Munthe Postad 3 februari 2008 Postad 3 februari 2008 Du kan mycket väl ha installerat nåt läbbigt codec-paket efter att du intallerade ett fungerande AE. Stay away from läbbiga codec-paket. 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.