thesnowboarders Postad 3 januari 2008 Postad 3 januari 2008 Hej, jag hittade inget annat ställe att skriva detta på så jag chansar vilt och skriver mitt tips här. Många tycker att det är störande att inte kunna lägga in mer än 100mb film eller 10min på Youtube men det finns ett sätt att göra det! När Google och Youtube började sammarbeta så köpte Google hela Youtube eller en del av det vad jag förstår, så Google startade en sida vid namnet http://video.google.com/ där man kan lägga in mer än 100mb film, dock vet jag inte hur mycket. För att kunna lägga in filmer på http://video.google.com/ måste du bli medlem i Google vilket du hittar antingen på google.com eller video.google.com och därefter kan du lägga in filmer. När du har lagt in filmerna så, Vóila! Filmer läggs in på både Youtube och video.google.com . Jag tror säkert att det finns många här som känner till sidan men för dem som inte visste ville jag bara tipsa lite :) Hoppas ni gillar mitt tips! /Oscar 0 Citera
FarfarsFilm Postad 3 januari 2008 Postad 3 januari 2008 Tänkte tillägga att filmerna inte läggs in på youtube om du gör så! 0 Citera
thesnowboarders Postad 3 januari 2008 Författare Postad 3 januari 2008 My bad. Ursäkta att jag skrev fel, det jag menade när jag skrev så var att du kan se filmerna som finns på Youtube och från Google på video.google.com . Ursäkta ^^ /Oscar 0 Citera
FarfarsFilm Postad 3 januari 2008 Postad 3 januari 2008 My bad. Ursäkta att jag skrev fel, det jag menade när jag skrev så var att du kan se filmerna som finns på Youtube och från Google på video.google.com . Ursäkta ^^ /Oscar Det stämmer dock! Men vill du lägga mera än 100 mb på youtube kan du ansöka som director då får du ladda ladda upp mer än 100 mb! 0 Citera
thesnowboarders Postad 3 januari 2008 Författare Postad 3 januari 2008 Det stämmer dock! Men vill du lägga mera än 100 mb på youtube kan du ansöka som director då får du ladda ladda upp mer än 100 mb! Där sa du ngt som lät som musik för mina öron men jag fattade ingenting :P Hur ansöker man om director och vad är det? Kostar det? 0 Citera
FarfarsFilm Postad 3 januari 2008 Postad 3 januari 2008 Så här enkelt är det. När du är på sidan där man laddar upp filmerna. Kolla längst ner till höger =) 0 Citera
jmalmsten Postad 4 januari 2008 Postad 4 januari 2008 Rätta mig nu om jag har fel... men om jag inte missminner mig så fanns väl google-video och youtube paralellt en lång stund... (min egna Nordic Ninja tankades upp dit pga 10 min spärren på youtube långt innan dom slogs ihop)... 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.