peterfilm.se Postad 22 december 2007 Postad 22 december 2007 Jag tror jag frågat detta innan, men fick inget riktigt svar. Hur står sig CS3 (premiere) slowmotion effekt mot twixtor. den skall vara ny för cs3 tror jag (Max H gjorde en 1 minuts presentation på elmia). Kvalitetmässigt, hur står sig den i förhållande till Twixtor. Jag anser twixtor kanon, både med / utan deinterlace av klippen. (dock lite krånglig och tidskonsumerande) Skulle man kunna uppgradera till CS3 och sedan skippa twixtor. För tillfället ser jag enbart den slowmotion effekten i PPro som anledning för mig att uppgradera från ppro 2.0 till cs3. Men då gäller det att jag kan skippa Twixtor. 0 Citera
Max_H Postad 22 december 2007 Postad 22 december 2007 PPro CS3 = (I mitt tycke) ganska bra och framför allt superenkel att använda. Twixtor = Långsam, lite krånglig men fortfarande (i mitt tycke) klart bäst av allt man har råd med. /Max 0 Citera
peterfilm.se Postad 22 december 2007 Författare Postad 22 december 2007 Ok, tack för svaret Max. Det var detta jag var lite tveksam på. Twixtor är förbannat bra, men lika förbannat jobbigt att använda. :) peter 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.