DDeridex Postad 7 december 2007 Postad 7 december 2007 Tjo! Var på lite lekhumör och satte upp en bluescreen som inte är blå då jag tyvärr inte hade blått eller grönt papper hemma. Jag animerade 6 sekunder med On Location CS3 och lekte lite med klippet i Ultra och det fungerade kalas trots fel färg. Jag sparade dock inte klippet då jag bara lekte lite och stativet på skeppet var en smula irriterande. Men om jag gjort det här med att bifoga filer rätt så borde en liten bild på hur jag satte upp det hela följa med i detta inlägg. 0 Citera
auric Postad 7 december 2007 Postad 7 december 2007 vad är poängen? jag kunde inte hitta någon fråga, är det bara almän information? 0 Citera
DDeridex Postad 8 december 2007 Författare Postad 8 december 2007 Ingen poäng. Ville bara visa hur jag gjort. Man får faktiskt göra det på det här forumet. 0 Citera
auric Postad 8 december 2007 Postad 8 december 2007 det ser bra ut jag köppte A2 papper i olika gröpna nyanser i bokhandlen för 5 kr st och provade mig fram till vlken som var bäst har tyvär ingen bild på det 0 Citera
megawatti Postad 11 december 2007 Postad 11 december 2007 Blå och grön är plpulära för de, iaf Grön komprimeras minst i en dv-kamera! 0 Citera
jmalmsten Postad 11 december 2007 Postad 11 december 2007 Ingen poäng. Ville bara visa hur jag gjort. Man får faktiskt göra det på det här forumet. Nja... men tråden känns ju väldigt vilsekommen här... däremot vore den ju helt hemmastadd på exempelvis "Digitala Effecter & Compositing"... 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.