Gå till innehåll

Bin Ladin skjuten på snuff-film? ryktena dansar vilt...

Recommended Posts

Postad

Ja... Det stinker ju PR-ploj över hela konceptet... men tydligen ska ju den skäggige grott-mannen ha blivit hittad av mannen som gjorde den stora anti-McDonalds-filmen och därefter blivit skjuten på bild med en .45a... Och 15 minuter av filmmaterial ska sedan ha sålt en stor 20miljonerdollars-dokumentär hos Weinstein...

http://www.aintitcool.com/node/34982

Som sagt det stinker bluff och överdrivna rykten om det... men lite intressant är det väl;)

Postad
Ja... Det stinker ju PR-ploj över hela konceptet... men tydligen ska ju den skäggige grott-mannen ha blivit hittad av mannen som gjorde den stora anti-McDonalds-filmen och därefter blivit skjuten på bild med en .45a... Och 15 minuter av filmmaterial ska sedan ha sålt en stor 20miljonerdollars-dokumentär hos Weinstein...

http://www.aintitcool.com/node/34982

Som sagt det stinker bluff och överdrivna rykten om det... men lite intressant är det väl;)

He he. Vilken intressant läs-teknik du har. Det där med att Spurlock skulle ha skjutit Bin Laden är ju bara ett önsketänkande i rubriken. Det står absolut ingenting om det i texten.

Postad
He he. Vilken intressant läs-teknik du har. Det där med att Spurlock skulle ha skjutit Bin Laden är ju bara ett önsketänkande i rubriken. Det står absolut ingenting om det i texten.

"Did Morgan Spurlock sit down interview with Osama? More importantly - did he whip out a .45 and shoot him?"

Ja... det beror ju helt på hur man läser titeln borta hos AICN... Var det Osama som sköt eller Spurlock? och varför nämns inte detta i själva texten? det är så här dessa rykten föds antar jag...;)

Påminner ju en del om:

- Förra veckan sköt jag meter med gevär en hare på hundra meter.

- Det var en enorm hare... hundra meter...

- Nej... Jag sköt på hundra meter en hare med gevär...

- Ja, då var det väldans tur att han inte sköt tillbaks...

- NEJ! MEN! Jag sköt en hare med gevär på hundra meter!

- Int' te å undra på det... med ett så stort gevär...

- GAHHHHHHHHH!!!!!

Postad
Jag sköt en hare från hundra meter med gevär? :p ;)

Förövrigt är det här väl ingen nyhet? Bin Ladin var väl död förra julen också vad jag minns.. Sånt här kommer ju och går varannan månad.

Men du må ju medge att det är en av dom mer spektakulära ryktena om honom?;)

Osama är som tomten fasst tvärtom alltså? Istället för att dyka upp varje jul så dör han varje Hannukah... (förlåt för eventuell stavning)...

Eller vad hette den där grisen i Asa-tron (den som filmare följer?:p)? Särimner, ja... Den slaktas varje dag och äts upp och nästa dag finns grisen där igen bara man lägger benen i en hög oskadade... (särimner blev dock halt efter att en av gudarna bröt ett ben och sög ur märgen en dag...)

Postad

Men stopp! Det är inget rykte. Det är artikelförfattaren som önskar att Spurlock skulle ha whippat ut en 45:a och blåst skallen av Bin Laden - förmodligen för att artikelförfattaren är den typen av amerikan. Med lite sensibilitét för det amerikanska språket är det inga problem att förstå det. ;)

Postad
Men stopp! Det är inget rykte. Det är artikelförfattaren som önskar att Spurlock skulle ha whippat ut en 45:a och blåst skallen av Bin Laden - förmodligen för att artikelförfattaren är den typen av amerikan. Med lite sensibilitét för det amerikanska språket är det inga problem att förstå det. ;)

Jodå... nu är det ett rykte... ;) och jag frånsäger mig allt ansvar...:h

Jag tror jag ska söka arbete hos expressen imorgon:e

Postad
Fast aftonbladet tar nog priset, vänd dig dit ifall du vill bidra med "riktiga" nyheter:)

ah... men så har jag hört om en ny uppstickare som heter "Kvällspressen"... den verkar ny och het... dom skulle säkerligen behöva mina talangfulla och kritiskt granskade inlägg...

....

Ok... men skämt åsido nu... Har någon hört någe mer om detta med Bin Ladin och Spurlock? Än så länge har jag bara snubblat över det hos AICN och tyckte det lät som en sån där klassisk sak att diskutera här... med tanke på Cloverfield-kampanjen och så vidare... Hur mycket av detta är bluff? När kom 45'an in i bilden? vad var det i dom där 15 minuterna som Weinstein fick se som gav honom tryggheten att kunna satsa 20 miljoner?

Fram med Konspirationsteorierna nu... har själv just suttit och sett Zodiak så jag är väl lite färgad av den just nu bara;)

Gäst medmänsklig
Postad

jmalmsten, ska du ha stock? jag har lite över...

tack å hej

Postad

Nä tyvärr du... Jag varken dricker, röker eller snusar... Och jag har just fyllt på Cider-lagret så inte ens det just nu tyvärr...

Men har du testat Choice? äkta Jämtländskt låtsassnus... ;)

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

• Skapa nytt...