Mr Orange Postad 5 december 2007 Postad 5 december 2007 jag ska keya in ett klipp på en greenscreen, och när jag kör color key blir det fortfarande som engrön gloria runt hela kroppen, och med luma key försvinner det inte, gör jag fel eller är programmet fel? 0 Citera
Stefan_holst Postad 5 december 2007 Postad 5 december 2007 jag ska keya in ett klipp på en greenscreen, och när jag kör color key blir det fortfarande som engrön gloria runt hela kroppen, och med luma key försvinner det inte, gör jag fel eller är programmet fel? Fel? Det är svårt att få det bra! Men det finns en bra video hos Andrew Cramer http://www.videocopilot.net/tutorials.html?id=50 Kolla den och se om du inte kan få till det bättre. 0 Citera
megawatti Postad 5 december 2007 Postad 5 december 2007 Kör pluginet Keyligth, det besta keypluginet till AE enligt mig. Förljer med CS3, harför mig att de kom med till pro 2.0 också, men är inte säker, kolla extra disken. Den tar bort detta automatiskt 0 Citera
svezze1 Postad 10 december 2007 Postad 10 december 2007 Applicera Matte Choker nar du ar sa nojd som du kan bli med din Keying. Alternativt kan du experimentera med Alpha Levels. 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.