Najka Postad 27 november 2007 Postad 27 november 2007 Detta är den femte versionen jag lägger upp här på voodoofilm och hoppas att denna version är en förbättring. Shelly och Fredrik...ni kan ju se över det hela när ni har tid och lust;)-NOJJA-.pdf 0 Citera
Najka Postad 2 december 2007 Författare Postad 2 december 2007 hur går det med läsandet Shelly? :) 0 Citera
Shelly Postad 3 december 2007 Postad 3 december 2007 Vad kul med en massa förändringar, och till det bättre dessutom. Gillar den här varianten bättre än den (de) förra. Gillar konflikten mellan Alice och Julia, den dominerande kompisen. På sida 47 vaknar Alice, det är MORGON, men sen är det natt igen…? Hon har tagit en dusch, sedan klär hon på sig, tar lite pengar och tänker gå ut att köpa godis eller något men sen då hon kommer in så ska hon tvätta av sig sminket? Snacka om fåfäng att sminka sig direkt efter duschen och för att gå till kiosken… hon kanske kan gå på toa eller borsta tänderna eller nått? Kanske bara skölja ansiktet i vatten, vad hon gör i badrummet är egentligen inte viktigt men smink efter duschen låter som slöseri med smink :p Kan väl inte hitta något att klaga på :) 0 Citera
Najka Postad 3 december 2007 Författare Postad 3 december 2007 Vad kul med en massa förändringar, och till det bättre dessutom. Gillar den här varianten bättre än den (de) förra. Gillar konflikten mellan Alice och Julia, den dominerande kompisen. På sida 47 vaknar Alice, det är MORGON, men sen är det natt igen…? Hon har tagit en dusch, sedan klär hon på sig, tar lite pengar och tänker gå ut att köpa godis eller något men sen då hon kommer in så ska hon tvätta av sig sminket? Snacka om fåfäng att sminka sig direkt efter duschen och för att gå till kiosken… hon kanske kan gå på toa eller borsta tänderna eller nått? Kanske bara skölja ansiktet i vatten, vad hon gör i badrummet är egentligen inte viktigt men smink efter duschen låter som slöseri med smink :p Kan väl inte hitta något att klaga på :) Kul att du gillade det! :) Ska ändra natten till morgon, lovar ;) Haha ja jag tror inte jag är så kunnig i vad tjejer gör på toaletten, men ska ändra det. 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.