stenhuggarn Postad 20 november 2007 Postad 20 november 2007 Jag har problem med att redigeringsfönstret inte visar "rätt"...den visar inte hela bilden...o sen är bilden lite ihoptryckt...har kollat o försökt hitta möjliga inställningar men hittar inget...grundmaterialet kommer från en vanlig canon ixus 40... Mvh/ Daniel 0 Citera
H.S Postad 21 november 2007 Postad 21 november 2007 Kasta studio 8 det kommer att krångla mycket mer. 0 Citera
stenhuggarn Postad 22 november 2007 Författare Postad 22 november 2007 Har faktiskt konverterat nu...laddade hem testversionen av adobe premier elements4...verkar dock kräva lite mer ramminne...hänger sig hela tiden tyvärr, men jag har ioförsig bara 1 gig i ramminne...har ett problem; för varje nytt klipp som jag lägger upp blir d en ikon i aktivitetsfältet till höger...ikonen består av två F...jag tror att d gör att d går trögt o jobba i programmet oxå..."FFdsshow" heter programmet...nån som har tips? 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.