music Postad 15 november 2007 Postad 15 november 2007 På biltema finns en stötta som är teleskopisk avsedd att hålla upp t.ex. en platta när du skall spika fast den i taket. Jag skaffade 2 såna som jag spänner fast mellan golv och tak för att spänna upp mitt gröna tyg. Skall ta ett foto på funktionen men här är artickelnumret på Biltema. 86-034 Fördelen är att det blir otroligt stabilt, går inte att knuffa omkull om man inte slänger sig på det, men då följar säkert lite färg med ifrån taket. 179 kronor styck. Skall skaffa 2 till så kan jag göra ett fyrkantigt rum. Takhöjds begränsningen är 160–290 cm 0 Citera
jmalmsten Postad 17 november 2007 Postad 17 november 2007 Bara för att klargöra... är det en sån här du syftar på? http://www.biltema.se/products/product.asp?iItemId=83963 låter ju intressant i övrigt och vi väntar med spänning på bilder... Och off topic angående din signatur, på äkta besserwisser-vis... dels så var det 640 kilobyte som han skulle ha sagt och dels har han tydligen aldrig sagt det alls;), I've said some stupid things and some wrong things, but not that. No one involved in computers would ever say that a certain amount of memory is enough [...] But even 32 bits of address space won't prove adequate as times goes on [...] Meanwhile, I keep bumping into that silly quotation attributed to me that says 640 k of memory is enough. Bill Gates To sum it up: Though many believe, and want to believe, that Bill Gates said such a short-sighted or downright stupid thing, I consider it a myth, until proved otherwise - and it's noteworthy that no one has yet shown exactly when or in what context he said it, only that it was in 1981, the year the IBM PC was released. http://www.faktoider.nu/640kb_eng.html 0 Citera
music Postad 17 november 2007 Författare Postad 17 november 2007 Och off topic angående din signatur, på äkta besserwisser-vis... dels så var det 640 kilobyte som han skulle ha sagt och dels har han tydligen aldrig sagt det alls, Vem vet Vem vet?? och vem bryr sig Bilder kommer när batteriet är laddat. 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.