snow Posted November 2, 2007 Posted November 2, 2007 Hej jag ska skriva ett kortare filmmanus som projektarbete. Nu funderar jag på om det är möjligt att få hjälp att producera den? Inget Jätteavancerat, eftersom det inte var min tanke från början, men jag kan Noll om det här så helt själv känns det svårt. Manuset är Långt ifrån klart jag vill bara höra om det finns intresse? :). Jag vill vara del av produktionen men behöver antagligen mycket hjälp. Någon från Östergötland kanske? :) 0 Quote
precision motion Posted November 3, 2007 Posted November 3, 2007 Kan du kanske utveckla lite mer? 0 Quote
snow Posted November 3, 2007 Author Posted November 3, 2007 Alltså, jag vill filma den kortfilm som jag nu skriver manus till. Och jag vill ha hjälp med i stort sett allt som rör filmning/inspelningen. :) 0 Quote
precision motion Posted November 3, 2007 Posted November 3, 2007 Okej, Hur gammal är du, är det ett slutprojekt du gör i trean på gymnasiet och vilket program går du? Vilken skolan går du på, var i östergötland bor du? 0 Quote
snow Posted November 6, 2007 Author Posted November 6, 2007 Jag är arton. Jo projektarbetet... men det är på verklig nybörjar nivå för min del. Naturvetenskap/estet, går i skolan i Linköping. 0 Quote
Recommended Posts