magicmike Posted June 24, 2004 Share Posted June 24, 2004 Hallå. Jag har en stilla undran, om någon har lust o hjälpa mig, men antingen någon 'settings' eller alternativt något plugin eller liknande ? Effekten jag vill skapa, är; Om jag håller kameran stilla o filmar ett objekt som rör sig, då vill jag icke att man ska se vad det är, utan att det bara blir fartränder. Brukar vara vanligt när man filmar "städer" med bilar som kör o stannar vid stoppljus, då ser man bara röda lysen, som röda neonrör på gatorna. Förstår ni vad jag menar ? Svårt å förklara, har dock inget konkret exempel o visa heller... :( 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
orange Posted June 24, 2004 Share Posted June 24, 2004 [citat=magicmike]...Brukar vara vanligt när man filmar "städer" med bilar som kör o stannar vid stoppljus, då ser man bara röda lysen, som röda neonrör på gatorna...[/citat] Jag antar att du menar när de "snabbspolar" (fastmotion)? Jag är inte säker på hur de uppnår just denna look, men har du testa med "Fast Blur" och så väljer du "Vertical" då kanske du uppnår den effekten, men jag är itne säker... 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
street Posted June 24, 2004 Share Posted June 24, 2004 när man du filmar det hela kan du ju prova och mixtra lite med slutartiden 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts