the_punker Postad 29 oktober 2007 Postad 29 oktober 2007 Har haft lite mindre capturing problem tidigare. Men nu verkar det löst sig. Jag måste använda mig av Widescreen inställningar på projektet. Men nog om detta. När jag drar in mina klipp på timelinen så visas inget "rött" sträck ovanför klippet. Allt är sin ordning dvs. Men så snart jag drar in effekten B&W så får jag ett rött sträck och kvaliten försämras mycket. Varför detta Tacksam för svar. 0 Citera
Rogge Postad 29 oktober 2007 Postad 29 oktober 2007 Men så snart jag drar in effekten B&W så får jag ett rött sträck och kvaliten försämras mycket. Varför detta Tacksam för svar. Därför att det du ser är vad din dator klarar av att visa. Tryck på Enter på ditt tangentbord för att rendera så kommer kvaliteten att bli perfekt. Då kommer det röda över klippet bli grönt. Om du bara vill rendera delar av ditt klipp, justera din Work Area Bar så att den täcker den del av klippet du vill se i full kvalitet. :) 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.