Kranen Postad 14 oktober 2007 Postad 14 oktober 2007 Nu är det så här att jag söker ett motorstyrt huvud till min kran till ett rimligt pris. Det skulle vara bra om ni kan lägga upp länkar till sidor där det finns hyffsat bra huvuden till ett rimligt pris. /Samuel 0 Citera
wiberg Postad 14 oktober 2007 Postad 14 oktober 2007 Själv så håller vi på o färdigställer en kran som styrs med hjälp av motorer från fönsterhissarna från en bil. Allt för o hålla kostnaderna nere =) Finns säkert nånting man kan köpa också. Fast till rimligt pris vet jag inte? 0 Citera
Lasse_laser Postad 14 oktober 2007 Postad 14 oktober 2007 kjell.com Har en hel del motorer och motorstyrningar till ett ganska bra pris. Har själv inhandlat en massa motorstyrningar där, och det kom fort hem. /Lasse 0 Citera
Kranen Postad 14 januari 2008 Författare Postad 14 januari 2008 Hittade lite skojjigt på http://www.servocity.com/html/pan___tilt_packages.html 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.