Danell Postad 2 oktober 2007 Postad 2 oktober 2007 Hej. Kommer jag igen med mina eviga frågor o problem. Sitter nu och ska lägga in klipp jag lagt in med cineform-codecen Aspect HD. Men när jag importerar den i AE så stängs programmet ner utan förvarning. Bara försvinner. Fattar inte nått! Vad kan det vara för fel?! Börjar bli orolig då jag lagt in 17 timmar material som jag ska använda där i. Hjääälp! 0 Citera
Max_H Postad 3 oktober 2007 Postad 3 oktober 2007 Vilken version av AE och vilken version av Aspect HD? Vet att det var ngn bugg i samma veva som CS3 släpptes - har du uppdaterat till senaste Aspect HD om du kör AE CS3? /Max 0 Citera
Danell Postad 4 oktober 2007 Författare Postad 4 oktober 2007 Kör AE CS3. Och kör på trailversionen av Aspect HD, så det ska nog va senaste eftersom ja tanka den hos dem för någon vecka sedan. 0 Citera
Max_H Postad 4 oktober 2007 Postad 4 oktober 2007 Har aldrig varit med om det. Och det lär vara den senaste. Du bör nog öppna en trouble ticket hos Aspect. Den ska ju funka i 14-15 dagar efter första installationen (du kan alltså inte först köra en trial och sen avinstallera och köra en till). /Max 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.