bulten Postad 15 september 2007 Postad 15 september 2007 jag har fått ett mkt spännande problem ny i min redigering i premiere.. här om dan när ja satt å skulle gå frame by frame så märkte jag att det inte hände någonting, efter några minuters filurande i manualen märkte jag att min timeline var inställd på någon konstig tidskod eller vad man nu kallar det. för att flytta mig en frame fram måste jag trycka kanske 100 gånger eller något sånt.. någon som har koll på hur man får tillbak den vanliga tidsinställningen. har 25f inställt i playback settings å allt sånt där men nej de vill sig inte.. 0 Citera
Rogge Postad 15 september 2007 Postad 15 september 2007 någon som har koll på hur man får tillbak den vanliga tidsinställningen. Klicka på den lilla triangeln längst upp till höger på din Timeline och ta bort bocken som du har satt till Audio Units så får du tillbaka det så som du vill ha det. 0 Citera
bulten Postad 15 september 2007 Författare Postad 15 september 2007 aha nu funkar de igen. tack som fan! :) 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.