Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Ngn som är bekant med denna aparat?har själv köpt den på http://www.kjell.com/ och den skall göra det enkelt att få in vhs på datorn... men jag får inte igång det!

Hur har ni kopplat? sladdarna som var med passar ju inte i videon utan jag tog en scart converter... men jag måste ha gjort ngt fel för ngn bild på datorn får jag inte...

Postad

Har du flera Scart på Videon?

Alla innehåller inte alltid video ut. Testa en annan Scart, eller en på TV/DVD/Videokamera osv. Se om du kan få någon signal överhuvudtaget. Annars ligger felet i datorn. Hittar du adaptern i programvaran?

/KN

Postad
Har du flera Scart på Videon?

Alla innehåller inte alltid video ut. Testa en annan Scart, eller en på TV/DVD/Videokamera osv. Se om du kan få någon signal överhuvudtaget. Annars ligger felet i datorn. Hittar du adaptern i programvaran?

/KN

Tack för svar,jag använder rätt scart utgång

programvaran är installerad men jag får ingen bild,därför lite intresserad av exakt hur denna skall kopplas...har nu skickat efter en ny scartadapter,skall se om den funkar bättre

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

• Skapa nytt...