StilleKebab Postad 5 september 2007 Postad 5 september 2007 Nybörjare som behöver er hjälp!! Har filmat min dotter ca 30 minuter. Resultatet blev en kolsvart bild med hyfsat ljud. Någon som kan hjälpa mig med att få fram en någorlunda bild. Tacksam för hjälp! 0 Citera
Vandraren Postad 5 september 2007 Postad 5 september 2007 Det är möjligen inte så att du har glömt att ta av linsskyddet från kameran? 0 Citera
StilleKebab Postad 5 september 2007 Författare Postad 5 september 2007 Hade varit fantastiskt kul om det vore så, men nej linsskyddet var borta.. 0 Citera
Bulan Postad 5 september 2007 Postad 5 september 2007 ser du nån bild i kameran när du spelar upp bandet i den? 0 Citera
lilla_farbrorn Postad 5 september 2007 Postad 5 september 2007 Det såg bra ut i sökaren/lcd:n när du filmade? För i så fall har det nog blivit fel någonstans mellan kameran och datorn. Är fallet så att du använt fel bländarinställning eller slutartid på kameran är materialet svårt att rädda, visst kan man göra bilden ljusare digitalt, men det kommer inte bli snyggt. 0 Citera
StilleKebab Postad 5 september 2007 Författare Postad 5 september 2007 Det var mörkt i rummet. Jag såg allt i sökaren men fel inställningar. Man lär sig.... Vet du något program som jag kan prova med?? 0 Citera
Pehrbau Postad 5 september 2007 Postad 5 september 2007 Kan du se filmen i sökaren när du spelar den i kameran? Om inte så kommer den inte heller att finnas i din dator. 0 Citera
megawatti Postad 9 september 2007 Postad 9 september 2007 låter som du saknar något Codec. Testa att spela up filen i Videolan.org och kom med resultat! 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.