najje Postad 27 augusti 2007 Postad 27 augusti 2007 Hej jag har ett litet problem med after effects. När man lägger in en effekt så får man ju ofta upp "handles" som man kan justera direkt på preview skärmen. Istället för att slå in koordinater. Om ni inte förstår mej så är ett exempel som finns på den här länken :http://www.videocopilot.net/videotutorials/3dlines/ ...när han använder bezier warp och ska göra linjerna kurviga så har han sådana handles... Problemet är att jag inte ser några sådana nånstans...jag har kollat överallt för att hitta nån ruta man ska kryssa i men icke..=( vrf blir de så?? Tacksam för hjälp..om ni inte förstår frågan kan jag försöka omformulera den 0 Citera
Max_H Postad 27 augusti 2007 Postad 27 augusti 2007 Så om du slänger på "Bezier Warp" på ett klipp till exempel, får du inga handles då (eftersom dom bara finns i vissa effekter)? /Max 0 Citera
Max_H Postad 28 augusti 2007 Postad 28 augusti 2007 Är Open GL påslaget i Comp-fönstret? Växla till Adaptive res och se om det gör ngn skillnad... Aldrig ens hört talas om problemet. /Max 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.