kristofferL Postad 26 augusti 2007 Postad 26 augusti 2007 Jo, det är så här att jag har bondat med vaktmästaren på skolan nyligen, och därmed kommit över olika maskiner för folk som jobbar med film. Jag har tyvärr inte sysslat med film så värst mycket så jag kan inte så mycket om dom, och därför skriver här. Jag fick en massa sladdar till allting, jag skulle vilja veta vilka sladdar man behöver och hur och var. Jag undrar också om det har något värde över huvud taget (inte bara ekonomiskt, utan är det någonting att ha?) :) Prylarna jag har fått är ’Sony FXE-120P’, ’JVC RM-G810U’, ’SVP-5600P’ och ’BR-S811E’ Jag vet inte om 'Videoredigering' är rätt forum att skriva i, rätta mig gärna i annat fall :) Ps. med "kommit över" menar jag inte att det är stöldgods, utan att skolan jag går på ska renoveras, därmed byter dom ut det gamla mot nya saker. Jag fick det alltså av skolan. 0 Citera
Max_H Postad 27 augusti 2007 Postad 27 augusti 2007 Om du har en tidsmaskin blir du rik (kanske inte bara pga videoprylarna...) men dom är nog svårsålda i dagsläget... Möjligen att du kan få iväg Sony FXE-120P till nån som ska webb-casta och behöver en mixer. /Max 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.