DanjoZ Postad 21 augusti 2007 Postad 21 augusti 2007 Jag använder mig av P Elements, vilket är asbra eftersom jag inte behöver göra 5.1 ljud och sånt för tillfället. Allt funkar bra tills det att jag öppnar "Berättarröst inspelaren". Så fort jag öppnat den och spelar upp filmen från Timelinen så börjar den att hacka. Jag behöver inte ens spela in något i berättarröst inspelaren. Det räcker med att öppna och stänga den så uppstår problemet direkt efter. Jag har märkt att det går att åtgärda problemet genom att spara projektet och öppna det på nytt, men ni förstår nog själva att det är ohållbart. Är det någon vanlig bugg i 3.0 eller är det något som jag missat? Har ni något förslag på vad jag kan göra? Thank you very much!' 0 Citera
Max_H Postad 21 augusti 2007 Postad 21 augusti 2007 Har du timeline-scrolling påslaget (slå av den i så fall)? /Max 0 Citera
DanjoZ Postad 21 augusti 2007 Författare Postad 21 augusti 2007 Jag använde mjuk scrollning tidigare så jag testade att slå av den nu och problemet är så gott som borta. Nu hackar den till endast ibland. Vad är anledningen till att den reagerar så egentligen när man har mjuk eller sidorullning aktiverad? 0 Citera
Max_H Postad 21 augusti 2007 Postad 21 augusti 2007 Den snor för mycket CPU-kraft helt enkelt. /Max 0 Citera
DanjoZ Postad 21 augusti 2007 Författare Postad 21 augusti 2007 Toppen, tack! Vilka mer "onödiga" funktioner i PE3.0 drar mycket CPU? Jag misstänker starkt att problemet kommer tillbaka när jag pressar datorn lite mer? 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.