Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Jag använder mig av P Elements, vilket är asbra eftersom jag inte behöver göra 5.1 ljud och sånt för tillfället.

Allt funkar bra tills det att jag öppnar "Berättarröst inspelaren". Så fort jag öppnat den och spelar upp filmen från Timelinen så börjar den att hacka. Jag behöver inte ens spela in något i berättarröst inspelaren. Det räcker med att öppna och stänga den så uppstår problemet direkt efter.

Jag har märkt att det går att åtgärda problemet genom att spara projektet och öppna det på nytt, men ni förstår nog själva att det är ohållbart. Är det någon vanlig bugg i 3.0 eller är det något som jag missat? Har ni något förslag på vad jag kan göra?

Thank you very much!'

Postad

Jag använde mjuk scrollning tidigare så jag testade att slå av den nu och problemet är så gott som borta. Nu hackar den till endast ibland. Vad är anledningen till att den reagerar så egentligen när man har mjuk eller sidorullning aktiverad?

Postad

Toppen, tack! Vilka mer "onödiga" funktioner i PE3.0 drar mycket CPU? Jag misstänker starkt att problemet kommer tillbaka när jag pressar datorn lite mer?

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

• Skapa nytt...