moviesandremakes Postad 29 juli 2007 Postad 29 juli 2007 Är inne på att köpa en Beaulieu R16 kamera, men vet inte riktigt vilken jag ska sikta in mig på att köpa. Vad är det för skillnad på Automatic och Electric versionerna? Såg även på wibergsfoto att det fanns en som dom kallade Special Zoom. Är lite förvirrad. 0 Citera
nilavs Postad 30 juli 2007 Postad 30 juli 2007 Gå in och leta i "trådarna" på, http://p205.ezboard.com/fbeaulieur16usersfrm1 eller kontakta Björn Andersson, bjorn.andersson@brevet.nu det han inte vet om Beaulieu är inte värt att veta. 0 Citera
Uppsala BildTeknik Postad 30 juli 2007 Postad 30 juli 2007 Hmmm, jag har iofs en R16, nyservad av Björn Andersson... Inte elektrisk. Jag vete sjutton om jag kommer att hinna filma så värst mycket med den, jag kan ju börja med Single8 och Super8 (om jag någon gång får tummen ur och beställer ett batteri till min 4008). Jag har ingen koll på prisläget, om du är intresserad så kan du ju kolla upp ett par kameror och se vad de verkar gå för och sedan höra av dig. Men det är ingen panik, för min del kan den få ligga kvar på hyllan och vänta på filmningsdags. Det är kul med kameror. :) 0 Citera
moviesandremakes Postad 30 juli 2007 Författare Postad 30 juli 2007 Jag kan vara intresserad, vill dock gärna se bild på den innan jag bestämmer något. Du skulle kunna maila en bild till: kristoffer.segerlind@gmail.com @ nilavs Tackar för tipsen, mailade Björn, väntar på svar. :) 0 Citera
dreamcast116 Postad 20 oktober 2007 Postad 20 oktober 2007 Är också intresserad, kan du maila bild och lite text om den (ex när du köpt, var, har du kvitto, eventuella skavanker och lite sånt smått och gott)? Var bor du? Maila till: upendoproduktion@hotmail.com Ha de fint 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.