snu7 Postad 29 juli 2007 Postad 29 juli 2007 Hej jag undrar vart man kan köpa adobe AE Pro till ett bra pris. 0 Citera
Ashuraya Postad 1 augusti 2007 Postad 1 augusti 2007 Hej. Det finns på olika butiker, Men priset skiljer sig inte så mycket! Så det är lika bra o ta vilken som helst! 0 Citera
pld Postad 1 augusti 2007 Postad 1 augusti 2007 Är du student kan du köpa nya after effects cs3 för ca 5 500kr! http://www.csn-kortet.se/rabatter_nationella.asp?id_rabatt_nationell=353&categoryid=46 /Jesper 0 Citera
Joel.N Postad 1 augusti 2007 Postad 1 augusti 2007 En liten fråga i detta sammanhang... Jag ser att priserna är väldigt förmånliga för studenter... Jag ser också att de får använda produkterna för komersiellt bruk. Min fråga är om jag skulle kunna köpa ett "CS3-paket" av en student och sedan själv använda det för komersiellt bruk, dvs trots att jag inte är student? (Jag har ju isåfall köpt det av en student i "begagnat-skick"...) Någon som vet med säkerhet vad som gäller? Gissningar och spekulationer undanbedes. Mvh Joel.N 0 Citera
Max_H Postad 7 augusti 2007 Postad 7 augusti 2007 Sent svar (för att undvika gissningar och spekulationer): Svaret är nej och ja. Student-edition - NEJ. Endast för studentbruk och licensnumret är endast för den som inköpt licensen. Education-box - JA. Men det stoppar samtidigt din kamrat från att köpa "samma" CS3-box (vilken det nu är) innan nästa release. (Detta, om någon inte räknat ut det, givetvis för att undvika "missbruk"... ;) .) /Max 0 Citera
Joel.N Postad 7 augusti 2007 Postad 7 augusti 2007 Sent svar (för att undvika gissningar och spekulationer): Svaret är nej och ja. Student-edition - NEJ. Endast för studentbruk och licensnumret är endast för den som inköpt liensen. Education-box - JA. Men det stoppar samtidigt din kamrat från att köpa "samma" CS3-box (vilken det nu är) innan nästa release. (Detta, om någon inte räknat ut det, givetvis för att undvika "missbruk"... ;) .) /Max Tack för svaret. Nu ska jag "bara" hitta en lämplig "kandidat", dvs en studerande som inte är filmintresserad... 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.