bulten Postad 22 juli 2007 Postad 22 juli 2007 hallå! fånigt problem här. gjorde för några månader sen den här texten till en polare http://huldtsnubben.starkast.net/filmgrejer/ men har nu helt glömt hur jag bad mig åt. det jag är mest intresserad av att lära om på nytt är hur jag gjorde för att få texten att komma in på de där sättet som de gör. att få den i eld är nästa problem men det kan ja säkert lösa med tiden. detta är alltså gjort i after effects 6.0 pro ska jag tillägga :) 0 Citera
High1ander Postad 23 juli 2007 Postad 23 juli 2007 Nar texten kommer in sa verkar det som att du anvande Bulge-effekt eller wave av natt slag, kanske wave med displacement map. Elden kan ocksa har blivit gjord pa flera olika satt... men skulle tipsa pa att ha particle playground eller nagot annan effekt som gor nagot random pa for att sedan lagga ytterliggare filter pa det, typ blur o glow. For det ser inte ut som "eld" ser mer ut som pulserande displacement map pa texten... 0 Citera
bulten Postad 25 juli 2007 Författare Postad 25 juli 2007 tack så mkt för det. ska genast testa detta nästa gång ja sätter mig med after effects :) 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.