peterfilm.se Postad 13 juli 2007 Postad 13 juli 2007 Tjena Skall börja färgjustera en 40 min film nu. skiftande färger i orginalfilerna, ca 300 stycken klipp. Tycker ni att man skall försöka göra alla neutrala med vitbalans förs, för att sedan nestla och lägga den färg och toning man vill ha på hela filmen, eller göra det på en och en? För dem som är sugna på en filmkväll med en surffilm (dokumentär / Action) verkar det bli premiär för den i GBG den 17 augusti. Rogge och Max. Stockholmare. Är ni i krokarna har jag reservetar lite kulor på öl :) Tanks Peter 0 Citera
Rogge Postad 13 juli 2007 Postad 13 juli 2007 Tycker ni att man skall försöka göra alla neutrala med vitbalans förs, för att sedan nestla och lägga den färg och toning man vill ha på hela filmen, eller göra det på en och en? Jag hade fixat klippen ett och ett för tex vitbalans och sedan nestat in och lagt den slutliga looken där. För dem som är sugna på en filmkväll med en surffilm (dokumentär / Action) verkar det bli premiär för den i GBG den 17 augusti. Rogge och Max. Stockholmare. Är ni i krokarna har jag reservetar lite kulor på öl :) O.k, jag får se om jag är där då! :) 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.