frehåk Postad 12 juli 2007 Postad 12 juli 2007 Har gjort ett filmklipp i AE, en enkel textanimation som jag vill använda i premiere pro 2.0. Exporterar från AE 6.5 som avi-fil utan komprimering vare sig på ljud eller bild. Projektet i AE är precis som projektet i premiere 720*576 och 4:3 format. Men när jag lagt in filmklippet i premiere så blir det dålig kvalité på det filmklippet. Är det någon som vet eller tror sig veta vad jag gjort för fel? /F. Kan inte så mycket i AE ännu vilket kanske märks :-) 0 Citera
ludde Postad 12 juli 2007 Postad 12 juli 2007 i fusion så finns det proxy för att underlätta playback i realtime, kanske finns i premiere också? provat att exportera? 0 Citera
frehåk Postad 12 juli 2007 Författare Postad 12 juli 2007 Har prövat följande med gott resultat och antar att jag gjort rätt. Composition - Add to render queue. Det videoklippet importerar jag sedan i premiere och det blev helt ok. /F. 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.