coleman45 Postad 10 juli 2007 Postad 10 juli 2007 Ska försöka vara precis o kort här med min fråga. Efter att jag har tankat in mitt HD-material i datorn(delar alltid upp så jag tar in ca 2min i taget)och ska sätta mig o redigera lite med mina klipp, så har adobe kapat 2-3sek av klippet. Vilket är otroligt frustrerande och nog vet ja att man filmar ju alltid lite extra. Råmaterialet ser bra ut o är bra så. Men så fort jag drar ner det till timelinen o ska klippa så e de kapat. Hoppas någon förstår vad ja menar, hehe... Tacksam för alla svar.. Peace/// A 0 Citera
Pehrbau Postad 10 juli 2007 Postad 10 juli 2007 Bara en gissning: kan det bero på att kompressionen baseras på referensrutor och att det går flera rutor mellan var referensruta? Man tycker förtås att programmet borde plocka fram alla bildrutor till tidslinan - men ändå? 0 Citera
coleman45 Postad 10 juli 2007 Författare Postad 10 juli 2007 Bara en gissning: kan det bero på att kompressionen baseras på referensrutor och att det går flera rutor mellan var referensruta? Man tycker förtås att programmet borde plocka fram alla bildrutor till tidslinan - men ändå? Hmm de slog mig också.. Men e de så illa alltså bara för att man jobbar med HD-material eller??? E lite ny på det området.. Tack för svar/// Alex 0 Citera
Pace Postad 11 juli 2007 Postad 11 juli 2007 Omdöpt från "Hjälp innan jag har ihjäl någon:p". 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.