yllet Postad 9 juli 2007 Postad 9 juli 2007 Tjena! Jag jobbar med Adobe Premiere elements 3.0 och skulle önska att varje klipp namngavs med datum för när klippet togs. Detta var default inställningen i windows moviemaker, men adobe vill att jag namngiver hela projektet från början och då får alla klipp samma namn, men med ett löpnummer. Någon som har ett tips? //Yllet 0 Citera
FarfarMOV99TD Postad 9 juli 2007 Postad 9 juli 2007 Inportera alla klipp i movie maker, exportera alla i samma namn som movie maker döpte dom till, inportera i Premiere elements. Borde väll fungera 0 Citera
yllet Postad 9 juli 2007 Författare Postad 9 juli 2007 Tackar farfar, det ska jag prova. Blir bara lite fundersam. Lämnade movimaker för det blev så kass kvalitet. Tror du att den dåliga kvaliten blir "överförd" till adobe? 0 Citera
Munthe Postad 9 juli 2007 Postad 9 juli 2007 Javisst blir den det + att du kommer att för evigt sakna TC-referens till själva tejpen om du någonsin skulle vilja batcha in materialet i projektet igen. 0 Citera
yllet Postad 9 juli 2007 Författare Postad 9 juli 2007 Aha, dessutom ville inte movie maker exportera klippen heller. Jag skulle verkligen vilja kunna se vilket datum som klippen filmades. Något annat förslag? 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.